Weblapkészítés

Honnan tudhatjuk, hogy egy weboldal nem biztonságos?
biztonságos webolda, Presston PR Weblapkészítés

Naponta valószínűleg több tíz, de akár több száz webhelyet is felkeresünk. Biztosan elolvasunk egy-egy cikket, ellenőrizzük a közösségi média profiljainkat, online nézzük a kedvenc műsorunkat, vagy éppen rákattintunk egy barátunktól kapott linkre. Honnan vehetjük észre, hogy az általunk látogatott oldalak biztonságosak-e, nem pedig az adatainkra vadászó webhelyek? Tovább »

Tanácsok a hatékony PR linképítéshez
PR linképítés Weblapkészítés

Újra és újra bebizonyosodik, hogy a keresőoptimalizálásban óriási a linkek szerepe. Néhány dolgot azonban nem árt szem előtt tartani, ha azt szeretnénk, hogy a linképítés hatékony legyen, és meghozza a várt eredményeket. Tovább »

Mi az online marketing célja?
Online marketing Weblapkészítés

Az internetes marketing ugyanúgy, ahogy a marketing más fajtája, a hagyományos 4P, tehát a Product, Price, Place, Promotion rendszerére épül, ugyanakkor megfigyelhető, hogy az online platformon történő értékesítés egyre inkább az eladó, valamint az egyszemélyes piacot jelentő vásárló közötti kommunikációra éleződik ki. Tovább »

Milyen webáruház elemzések léteznek?
Webáruház elemzés Weblapkészítés

Ha egy áruház nem működik rendesen, akkor azt érzi a tulajdonosa, hiszen a forgalom és a bevétel alulmarad az elvártnak, és ilyenkor valamit tenni kell. Igen, de mit? Az esetek többségében rossz irányba mennek el az emberek, és nem a problémát oldják meg, hanem még nagyobb gondot okoznak. Tovább »

Sikeres keresőoptimalizálás lépésről lépésre
Optimalizált szövegírás Weblapkészítés

Nem véletlen, hogy azok a vállalkozások, akik nem élnek a keresőoptimalizálás nyújtotta előnyökkel, elvesznek a konkurens cégek között. Az esetek többségében ennek nem az az oka, hogy kevésbé jó termékeket, szolgáltatásokat kínálnak a vásárlóiknak. A magyarázat sokkal inkább abban keresendő, hogy ezek a cégek láthatatlanok maradnak az internet útvesztőjében. Tovább »

Forgalomnövelés ingyen?
Forgalomnövelés Weblapkészítés

Ma már minden területen nagy a konkurencia, és egy weboldal önmagában nem jelent semmit. Ha nincs rajta forgalom, nem találják meg az emberek, akkor az olyan, mintha nem is létezne. Hogyan lehet forgalmat generálni a weboldalra komolyabb befektetés nélkül? Tovább »

Mire kell figyelni webáruház készítése során?
Webáruház készítés Győr Weblapkészítés

Sokan majdnem minden nap használnak valamilyen webáruházat, szinte már az emberek életének része az online vásárlás. Az internetes eladások száma évről évre folyamatosan emelkedik, és a törvényi szabályozások is egyre szigorúbbak. Ez mind azt mutatja, hogy ma már nem jelent nagy kockázatot az internetről vásárolni, sőt semmi veszteni való sincs benne. Tovább »

Minőségi linkekkel javulhat az átkattintási arány?
Minőségi linkek Weblapkészítés

A keresőoptimalizálással foglalkozó cégek kutatásai egymásnak ellentmondanak. Vannak cégek, aki úgy gondolják, hogy az átkattintási arány (CTR) hatással van a helyezésekre, mások ezt cáfolják. A kattintásokkal befolyásolható pontszám növelését felismeri és már kivédi a Google, tehát valószínűsíthető, hogy a helyezés és az átkattintás aránya között van összefüggés. Tovább »

Fontosak a színek egy webáruház készítés során?
Webáruház készítés Weblapkészítés

A színek érzéseket, érzelmeket váltanak ki az emberekből, ami a webáruházaknál kiemelten fontos. A látogató először a színvilágot látja meg, ez alapján dönt, hogy tovább böngészik a honlapon, vagy inkább egy másik, hasonló témájú oldalt keres. Tovább »

Honlapkészítés Budapesten minőségi tartalommal
Honlapkészítés Budapest Weblapkészítés

Ha jó helyezést szeretne elérni egy weboldal a Google találati listában, akkor a szerkesztőknek mindenképpen nagy figyelmet kell fordítaniuk a tartalomra is. Fontos, hogy a közzétett anyag jó minőségű, mély, átfogó jellegű, de könnyen olvasható és megérthető legyen. Tovább »