Naponta valószínűleg több tíz, de akár több száz webhelyet is felkeresünk. Biztosan elolvasunk egy-egy cikket, ellenőrizzük a közösségi média profiljainkat, online nézzük a kedvenc műsorunkat, vagy éppen rákattintunk egy barátunktól kapott linkre. Honnan vehetjük észre, hogy az általunk látogatott oldalak biztonságosak-e, nem pedig az adatainkra vadászó webhelyek? Tovább »
Weblapkészítés
Újra és újra bebizonyosodik, hogy a keresőoptimalizálásban óriási a linkek szerepe. Néhány dolgot azonban nem árt szem előtt tartani, ha azt szeretnénk, hogy a linképítés hatékony legyen, és meghozza a várt eredményeket. Tovább »
Az internetes marketing ugyanúgy, ahogy a marketing más fajtája, a hagyományos 4P, tehát a Product, Price, Place, Promotion rendszerére épül, ugyanakkor megfigyelhető, hogy az online platformon történő értékesítés egyre inkább az eladó, valamint az egyszemélyes piacot jelentő vásárló közötti kommunikációra éleződik ki. Tovább »
Ha egy áruház nem működik rendesen, akkor azt érzi a tulajdonosa, hiszen a forgalom és a bevétel alulmarad az elvártnak, és ilyenkor valamit tenni kell. Igen, de mit? Az esetek többségében rossz irányba mennek el az emberek, és nem a problémát oldják meg, hanem még nagyobb gondot okoznak. Tovább »
Nem véletlen, hogy azok a vállalkozások, akik nem élnek a keresőoptimalizálás nyújtotta előnyökkel, elvesznek a konkurens cégek között. Az esetek többségében ennek nem az az oka, hogy kevésbé jó termékeket, szolgáltatásokat kínálnak a vásárlóiknak. A magyarázat sokkal inkább abban keresendő, hogy ezek a cégek láthatatlanok maradnak az internet útvesztőjében. Tovább »
Ma már minden területen nagy a konkurencia, és egy weboldal önmagában nem jelent semmit. Ha nincs rajta forgalom, nem találják meg az emberek, akkor az olyan, mintha nem is létezne. Hogyan lehet forgalmat generálni a weboldalra komolyabb befektetés nélkül? Tovább »
Sokan majdnem minden nap használnak valamilyen webáruházat, szinte már az emberek életének része az online vásárlás. Az internetes eladások száma évről évre folyamatosan emelkedik, és a törvényi szabályozások is egyre szigorúbbak. Ez mind azt mutatja, hogy ma már nem jelent nagy kockázatot az internetről vásárolni, sőt semmi veszteni való sincs benne. Tovább »
A keresőoptimalizálással foglalkozó cégek kutatásai egymásnak ellentmondanak. Vannak cégek, aki úgy gondolják, hogy az átkattintási arány (CTR) hatással van a helyezésekre, mások ezt cáfolják. A kattintásokkal befolyásolható pontszám növelését felismeri és már kivédi a Google, tehát valószínűsíthető, hogy a helyezés és az átkattintás aránya között van összefüggés. Tovább »
A színek érzéseket, érzelmeket váltanak ki az emberekből, ami a webáruházaknál kiemelten fontos. A látogató először a színvilágot látja meg, ez alapján dönt, hogy tovább böngészik a honlapon, vagy inkább egy másik, hasonló témájú oldalt keres. Tovább »
Ha jó helyezést szeretne elérni egy weboldal a Google találati listában, akkor a szerkesztőknek mindenképpen nagy figyelmet kell fordítaniuk a tartalomra is. Fontos, hogy a közzétett anyag jó minőségű, mély, átfogó jellegű, de könnyen olvasható és megérthető legyen. Tovább »