Sikeres keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Nem véletlen, hogy azok a vállalkozások, akik nem élnek a keresőoptimalizálás nyújtotta előnyökkel, elvesznek a konkurens cégek között. Az esetek többségében ennek nem az az oka, hogy kevésbé jó termékeket, szolgáltatásokat kínálnak a vásárlóiknak. A magyarázat sokkal inkább abban keresendő, hogy ezek a cégek láthatatlanok maradnak az internet útvesztőjében.

Kulcsszavak használata

Az optimalizált szövegírás nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a keresések alkalmával az internethasználók rátaláljanak a weboldalra. A Google keresőmotorja alaposan átvizsgálja a honlapok tartalmát, és a lista sorrendjének kialakításakor többek között azt is figyelembe veszi, hogy az oldalon milyen sűrűségben vannak jelen a kulcsszavak. Mivel erre vonatkozóan egyszerre többféle szabály is megfogalmazódott az évek során, ezért a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberekre kell bízni, hogy ők hány kulcsszót tartanak ideálisnak a weboldal készítés, weboldal korszerűsítés során. A legújabb kutatások szerint 1,5% és 3% közötti arány az ideális.

Főcímek, alcímek optimalizálása

Az optimalizált szövegírás nem csak annyiból áll, hogy a gondosan kiválasztott szavak, kifejezések megjelenítésre kerülnek a weboldal tartalmában. Emellett még sok minden másra is oda kell figyelni, amennyiben az a cél, hogy a keresőoptimalizálás a lehető leghatékonyabb legyen, és viszonylag rövid időn belül eredményeket generáljon a vállalkozás számára. Minden szöveghez egy főcímet kell hozzárendelni, majd pedig több szinten is alcímekre kell bontani annak érdekében, hogy a keresőmotor be tudja azonosítani azokat. Valamint az URL címek hosszára, tartalmára is érdemes odafigyelni, ugyanis azok is nagy szerepet játszanak abban, hogy a Google hányadik helyen jeleníti meg az oldalt a találati listában.

Címke: Optimalizált szövegírás
2019-05-01