Honlapkészítés Budapesten minőségi tartalommal

Ha jó helyezést szeretne elérni egy weboldal a Google találati listában, akkor a szerkesztőknek mindenképpen nagy figyelmet kell fordítaniuk a tartalomra is. Fontos, hogy a közzétett anyag jó minőségű, mély, átfogó jellegű, de könnyen olvasható és megérthető legyen. Az eredeti, jó minőségű, hasznos információval rendelkező tartalmak az egyik legfontosabb tényezők a keresőoptimalizálásban.

Honlapkészítés Budapesten

A fővárosban jelen lévő cégek és vállalkozások honlapjait az egész országból szemmel kísérik, hiszen nem csak az ott élők veszik igénybe a szolgáltatásokat, de a vidéki ügyfelek is sok esetben Budapestre utaznak, vagy onnan keresnek maguknak szolgáltató partnert.

Éppen ezért a honlapkészítés Budapest területén sokkal több odafigyelést igényel. A felhasználók számára igényes, jól használható tartalmakat kell készíteni, ugyanis a keresőrobotok csak az új vagy a rendszeresen változó szövegeket tudják újra indexelni. A tartalmak hosszát illetően első helyen szerepelnek a találati listákon azok az oldalak, melyek szöveges tartalma viszonylag hosszú, átlagosan 1890 szó körüliek. Jelenlegi tudásunk szerint a keresőrobotok nem rendelkeznek olyan funkcióval, amely számolná a szavakat, és ez alapján rangsorolná az oldalakat. Az a honlap, amely a felhasználók igényeit kielégíti, addig pozitív elbírálást kap.

Régi tartalmak

Attól, hogy egy tartalom régi, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy értéktelen. Ha nem felelnek meg a mai minőségi követelményeknek, akkor célszerű lehet törölni vagy feljavítani ezeket a tartalmakat. Törlés előtt mindenképpen érdemes ránézni a Google Analytics adataira, mert ha látogatottságot hoz a honlapnak, akkor lehet, hogy a Google megfelelő minőségűnek ítélte, és az eltávolítás csökkentené a forgalmat. Ha gyenge minőségű a tartalom, annak eltávolítása nem biztos, hogy hatással lesz a helyezésekre, de a felhasználói élményt javíthatja.

A nem aktuális tartalmakat el kell távolítani

Ilyen például egy budapesti álláshirdetés vagy bizonyos események. Ezeknek a tartalmaknak az eltávolításánál megoldás lehet a 301-es átirányítás, ami egy friss hirdetésre vagy eseményre viszi a látogatót. Ez az eljárás a Google számára abszolút elfogadható, hiszen a lejárt tartalmat egy azonos tartalommal helyettesítik. Ha nincs helyettesítő tartalom, akkor lehet akár törölni is, vagy felhívni a látogatók figyelmét arra, hogy a tartalom már nem elérhető. A lényeg, hogy a felhasználói élmény ne csökkenjen azzal, hogy aktualitását vesztett tartalmakat kapnak az oldalra látogató ügyfelek.

Címke: Honlapkészítés Budapest
2019-01-17